tiistai 19. helmikuuta 2013

Long Time No See

HUHHUH! 
Ompas siitä pitkä aika ku oon viimeks tänne postannu.. Olen vain kertakaikkisesti niin laiska, että en ole saanut aikaseks tänne kirjoitella. Onneks ei mitää suurempaa ole oikeestaa ees tapahtunu. Samanlaisia päiviä toistensa perään, mutta elämä on eikä sille mitään voi. Tässä aikana olen toistanut samaa rutiinia -> Herää->Koulu->Kotiin->Konella/Telkka->Nukkumaan.. Ankeeltahan tuo kuulostaa, mutta jokapäiväistä minulle. Toki olen leiponut ja tehnyt ruokaa paljon, olin myös kaverini syntymäpäivillä. Hiuksetkin värjäsin, punaiseksi tietenkin. Koulussa menny sillai miten ennenki, nyt vaa täytyis tehä esitemä mistävaan aiheesta... Noh, ensimmäinen idea oli Kalifornia ja siitä sitten teenkin. Alkuun oon jo hyvin päässyt, mutta ideat mitä voisin kirjoittaa ovat loppuneet. Täytyy sitten vain keksiä jotain. Olen myös alkanut tehdä pientä muutosta huoneeseeni. Aion laittaa yhden seinän täyteen postikortteja eri puolilta maailmaa, yhden seinän vuoraan julisteilla ja sitten muuttelen huonekalujen paikkoja. Katsotaan mitä siitäkin tulee!








XOXO
-Meri-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti