keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Don't stop believing






Moikkelis!
Täs on ollu nyt pari päivää välii että en oo kirjotellu, mut eipä siinä ajalla oikeestaa oo mitää kovin erityistä tapahtunu. Oon täs lähiaikoina alkanu syömään kunnolla hedelmii ja joka päivä ainaki yhen kerran oon hedelmäsalaattia tehny. Olin eilen taas kuvailemassa vähä ulkona ja sattumoisin törmäsin pariin frendiin, joten se kuvailu loppu aikas lyhyeen:D Mun piti tänää mennä viel lenkille, mut se taitaa jäädä nyt pois. Mut onneks tänään saa valvoo vähän pidempään, kun huomenna on herätys vasta puol 9. Oon muute miettiny täs myös että alottais jonkun harrastuksen, kun ei mulla mitään harrastusta tällä hetkellä oikeastaan ole... Noh, täytyy vielä miettiä että jaksaako sitä aloittaa mitään. 
Näkyillään!

 Rakas siskoni<3

 You Me At Six<3
 Kirja jota pitäs alkaa lukee, mut en vaa oo saanu aikaseks xd
 Glee on ainoo sarja mitä seuraan iha vakituisesti telkkarist



2 kommenttia:

  1. Hee, kirjan kuvitus näyttää hauskalta, mistä mahtaa kirja kertoa lyhyesti kuvailtuna? :o
    Kivan väriset hiukset muuten sinulla, mitä noihin kuviin nyt on uskomista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirja kertoo tytöstä nimeltä Usva, jonka maailma muuttuu täyttäessään 13-vuotta. Usvan parhaasta ystävästä Kamillasta tulee hänen vihollisensa. Usvan syntymäpäiväjuhlissa Usva huomaa hänestä itsestään tulleen syntymäpäivien ohjelmanumero ja piiloutuessaan juhlavierailta, hän tapaa Puuma-nimisen pojan, joka etsii Parantajaa.

      Poista